FANDOM

746242
Włochy Północne (イタリア, Itaria) - główna postać serii: Hetalia Axis Powers, Hetalia World Series i Hetalia: The Beautiful World.

Brat bliźniak Włoch Południowych oraz wnuk Imperium Rzymskiego. Jego imię i nazwisko brzmi Feliciano Vargas (フェリチアーノ・ヴァルガス, Ferichiāno Varugasu).

Wygląd Edytuj

Feliciano to niezbyt wysoki młodzieniec o kasztanowych, wiecznie poczochranych włosach z odstającym loczkiem po lewej stronie głowy. Ma bursztynowe oczy które często zamyka z powodu szerokiego uśmiechu. Zazwyczaj ubiera się w niebieski mundur i ciemnobrązowe kozaki sięgające do kolan.

Charakter Edytuj

Włochy to przyjacielski, wesoły i energiczny, choć dość niezręczny chłopak. Zdaje się mieć "lekką" obsesję na punkcie jedzenia z naciskiem na spaghetti, pizzę i ser. Lubi gotowanie, malowanie, śpiew i projektowanie ubrań, żywi też upodobanie do bliskich kontaktów z innymi, podobnie jak Grecja lubi koty. Ma skłonności do żywej gestykulacji podczas rozmowy. W obliczu zagrożenia - tchórzliwy, natychmiast ucieka lub wymachuje białą flagą na wszystkie strony w geście poddania się. Spędza dużo czasu z Niemcami, często prosi go o pomoc czy pokazuje mu swoje prace (nierzadko mijające się z oczekiwaniami Ludwiga). Nie umie wiązać butów. Po dziadku odziedziczył wrodzone poczucie piękna i naturę podrywacza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki